Başlarken


Aslında bu başlığı atarken çok düşündüm (hayır düşünmedim) ya  “Merhaba Dünya” yazılı bir başlık atacaktım yada felsefi bir söz yazacaktım ben ikisini de tercih etmedim (bu kolayıma gelmedi değil) neyse efendim hiç okunmayan  - okunmayacak olan ve kendi kendime yazıp söyleyeceğim bir blog sayfasına hoşgeldiniz hoşgeldim.

Öncelikle  blog sayfası dediğiniz çoğunlukla kişisel bir sayfadır bu yüzden blog sayfaları çoğunlukla  yazarın ismi veya kullandığı kullanıcı adından ibarettir eh gördüğünüz gibi benim sayfamın ismi her ikisi de değil “Bozuk CD” bunun üzerine güzel bir söz söylemeyeceğim veya bir hikaye de anlatmayacağım yok işte zamanında şu oyunu alırdık yok CD lerle uğraşırdık falan. Bozuk CD daha öncesinde bir YouTube kanalı olmaya çalışmış amma velakin başaramamıştır o zamandan kalma benim uydurduğum bir isimdir kendileri.

Şimdi bu blog ne ile ilgili olacak ondan biraz bahsedelim isterseniz öncelikle blog benim oynadığım oyun  izlediğim film veya anime okuduğum kitap gibi şeyleri incelediğim veya onun hakkında iki kalem etmek istediğim şeyler olacak. Şunu belirtmeliyim, gördüğünüz üzere burada bir çok yazım yanlışı bulunmakta buna hazırlıklı olun bütün incelemelerim de buna benzer yazım yanlışları olacağının da farkındayım takıyormuyum hayır yok oraya nokta koymamışız da efendime söylim tırnak işareti yokmuş da siz anlayabiliyorsanız ne ala gerisi teferruat…

Neyse lafı fazla uzatmaya gerek yok, yakında daha çok görüşmek dileğiyle hoşçakalın…

Bozuk CD Başlasın…


Not : Kasım Arkadaşımız Gelmeden Önce Yazılmış Olduğu İçin Kişisel Bir Yazı Olmuştur…
Share on Google Plus

Yasin Uçar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder