Wrestlemania 21 - 1


NOT : Bu yazı eski bir yazıdır ve Kısa bir sürede yazılmıştır :)

Ulan bir gece yarısı sinirlendim yine peki neden çünkü bir efsane yi hunharca ve en aptal şekilde bitirdiler bir efsane diyorum sizin şuan aklınıza kim bilir neler geliyor de mi peki ya kim bu efsane UNDERTAKER. Şuan ne kadar WWE şovlarından herhangi birini izlemiyor bile olsam eskiden ve hala Undertaker karakterine sempati duymuşumdur çünkü gerçekten WWE içerisinde en şekil adamdır girişi şekli konuşması o verdiği hava vs. İzlerken hele ki son zamanlarda keyif aldığım tek kişidir kendisi WrestleMania  da 21-0 lık bir yenilmezliğe sahiptir. 1991 yılından bu yana da bir çok güzel maç çıkmıştı ortaya özellikle Shawn Michaels ve Triple H ile olan maçları apayrı bir yere sahipti 2009 senesinden sonra Undertaker (gerçek ismini hatırlamıyorum) yaşlanmaya başladığı belliydi tam olarak hatırlamasam da sanırsam 2012 yılında o uzun saçlarını kestirip karizmasını biraz olsun kaybetmişti gözümde ama hala o Undertaker dı sonuçta.


 Eskiden hayranlık beslediğim bir karakter di kendisi peki ne oldu, Shawn Michaels ve Triple H ile olan maçları ikiye bağladı bunlarda gayet güzel di aslında hiç yoktan bir heyecan vardı ortada ve kaybeden Michaels olduğunda kariyeri bitecekti artık bu dönemden sonra epey yaşlanan Undertaker Raw, Smackdown gibi şovlara neredeyse hiç çıkmaz oldu artık herkes onun sadece WM dönemin de ortaya çıkacağını anlamıştı. 2011 yılında Triple H ile çok müthiş bir maç oynandı ve şunu söylemeliyim kesinlikle serinin bitmesi için en iyi maçlardan biriydi bu nedendir bilinmez saçma bir şekilde bu maç 2012 yılında da yapıldı.


 Ve geldik en amaçsız belki de bu WM maçları arasında en anlamsız en saçma bulduğum maça 2013 yılı CM Punk :P bir kere herkes biliyordu ki Punk ın bu seriyi bitirmesi imkansız dı imkansız olmasının yanında bir o kadar da saçmaydı bu kadar saçma bir maç herhalde düşünülemezdi sanırsam bu maç Undertaker ın artık iyice hantallaşıp yaşlandığı için araya konulmuş bir maçtı ama gerek varmıydı kesinlikle hayır. 


Son olarak 2014 o lanet sene ben 2011 senesinden sonra sadece PVP leri izlemeye başladım çünkü artık o kadar sıkmıştı ki WWE beni çekilmez bir hal alıyordu bunun belli başlı sebepleri vardı elbette karakterlerin benim gözümde çok iyi görünmemesi aynı karakterlerin her ay el değiştirip WWE şampiyonu olması maçların keyifsiz ve gereğinden fazla uzun olması derken iyice soğudum artık biraz da büyümüş zevk almamaya başlamıştım aslında. Bundan sonra ki dönem de sadece WM leri izlemeye karar kıldım çünkü orda Undertaker vardı ama bunun öncesinde gelin Brock Lesnar dan bahsedelim biraz. Ahh o gün çok net hatırladığım o lanet gün Brock Lesnar WWE döndü hatırladığım kadarıyla  Lesnar WWE ayrılıp MMA ya geçiş yapmıştı MMA da bildiğiniz boks Lesnar ın return yapmasına sevinmiştim aslında Youtube dan video sunu izlediğim de hoşuma gitmişti . 


Ama ama o gün o saçma gün Undertaker çok iyi bir  return gerçekleştirdi Lesnar ı attı falan filan ben Lesnar ın tabi ki bu seriyi bitireceğine ihtimal vermiyordum çünkü o kadar efsane geçmişti bu mu bitirecek ya daha yeni geldi dedim peki ya olan WM XXX yapıldıktan bir süre sonra internetten indirdim ve izlemeye koyuldum (artık WM deki maçlar bile sıkmış sadece Undertaker maçlarını izliyordum) geldik sonunda o maça bir kere şunu anladım ki Lesnar hiç mi hiç oynayamıyor hantal mı desem boks mu yapıyor bir yandan desem bu kadar sıkıldığımı pek hatırlamıyorum bir Undertaker maçında neyse efendim uzatmayalım vurdular kırdılar falan sonunda o kadar o kadar saçma sapan bir şekilde Lesnar ın bitirici hareketini yapmasıyla maçı bitirdiler  o kadar saçma diyorum ki yani yani anlatamıyorum sevgili okur hadi bitti o muhteşem seri o salak karakter bitirdi neydi öyle ya bu efsane bir karakter bir daha asla eşi benzeri gelmeyecek bir karakter ne mi oldu hiçbir halt ya adamlar sadece bir ekrana 21-1  yazıp geçtiler sadece. 


Bur da iki  tane teorim var birincisi ki bu daha yüksek yazar sonu kimsenin tahmin etmeyeceği bir zamanda bitirmek istedi ve çok fazla hava vermedi çünkü seyirciler bile sadece iki ye kadar saydılar biliyorlar dı ki 3 olmayacak. Yada ki bu benim büyük bir teorim Undertaker fena şekilde yoruldu artık maçı kaldıramayacağı anladı çünkü maçın sonunda Undertaker gerçekten fena şekilde yorulmuştu bu sebeple maçı bıraktı ve WWE de bunu beklemediği için sadece o ekrana 21-1  yazdı çünkü öyle bir seri bittiğinde hiç yoktan bir havai fişek ne bileyim abi sen bir efsane yi bitirmişsin iki dakika sonra sahayı terk ediyorsun var mı böyle bir şey sevgili okur. 


Neyse efendim şimdi gece gece sinirlenmemin sebebi WWE resmi facebook üzerinden gönderilen Sting vs Undertaker resmi oldu ulan seri bitmiş seri bundan sonra olsa ne olmasa ne bitirdiniz efsaneyi yani olacağından değil sadece öylesine koyulmuş muhtemellen evet benim başından beri aklımda Sting vardı ki bunu bekliyordum bu seriyi bitirirse harbiden üzülmeyecektim çünkü bir nevi TNA ın oradaki efsanevi karakteriydi tabiki WWE yetkilileri bunu yapamazlar dı yapmadılar ama düşünebiliyormusunuz bu maçın ne kadar harika olacağını yani Sting Undertaker kadar karizmatik ve şekil bir karakter eğer bitirebilecek birisi varsa oydu diğer isim (çok eskilere gitmiyor şuan oynayan veya çok yakın zamanda oynamışlardan gidiyorum) Triple H di evet Triple H Taker ın sanırsam ilk WM maçındaydı tombstone sini yaptığında bundan iyi bir zaman olmaz demiştim taker ı kendi silahıyla yenmek hatta herkes bitti dedi eğer gerçekten öyle bitseydi üzülmezdim ama nedir BİR EFSANE Yİ BÖYLE BİTİRMEK NEDİR EY SEVGİLİ WWE yani bıraksaydın abi 21 - 0 da efsane olarak kalsaydı ah WWE ah bir efsane yi harcadın bitirdin afferin.



Share on Google Plus

Yasin Uçar

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder